Descripción del puesto
Para la realización de la beca, la persona deberá poder acogerse a los requisitos del programa Inserta de la Fundación Universitaria de Las Palmas (FULP). Beca de 10 meses de duración.
 Seleccionamos becario/a para el departamento de Proyectos en Las Palmas de Gran Canaria
Responsabilidades del puesto
Se resumen en Inglés:
 Roles and responsibilities:
Procurement Support:
- Assist in the preparation and review of project purchase orders, change orders, agreements, and amendments.
 - Analyze economic offers from suppliers in detail.
 - Participate in vendor meetings and discussions to facilitate procurement processes.
 - Assist in the liaison with vendors regarding project purchase orders and contractual obligations.
 - Assist in the approval of purchase order invoices, collaborating with the Project Accounts Payable (AP) team and vendors.
 
Documentation Management Support:
- Organize and maintain project-related procurement documents, ensuring proper organization and archiving for easy retrieval.
 - Assist on the completion of the close-out process for all project packages, ensuring the accurate and timely closure of procurement-related activities.
 
Reporting Support:
- Generate regular reports on project progress and commercial activities, providing stakeholders with comprehensive updates using appropriate reporting tools.
 
Administrative Tasks:
- Generate purchase orders from approved requests, ensuring accuracy and compliance with procurement procedures, and execute purchasing processes through capital investment project management tools (CAPEX) as necessary.
 
General Support:
- Provide support to the Project Commercial Coordinator as needed.
 
Formación y experiencia
Licenciado/a o Graduado/a en Ingeniería de Organización; Administración y Dirección de empresas, Economicas o similar.
Aptitudes
- Competencias profesionales:
 - Alta capacidad de aprendizaje,
 - Actitud positiva, con iniciativa y proactividad e interés por el esfuerzo y superación.
 - Buenas habilidades de comunicación e interpersonales, Capacidad de organización y planificación
 - Orientación a procesos.
 - Capacidad de gestión de un volumen importante de archivos y datos operativos y financieros.
 
Otros requisitos:- Inglés: Intermedio - Avanzado
 - Ofimática:
 - Hojas de cálculo (EXCEL): Nivel alto.
 - MS Power Point: Nivel alto.
 - MS Word: Nivel intermedio
 - Bases de datos: Nivel intermedio.
 
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