Specialist(k)a administrativy [Czech Republic]


 

$ads={1}

Do našeho právního a administrativního oddělení hledáme novou kolegyni či nového kolegu, která/ý bude mít na starost provozní záležitosti, služební cesty a vozový park. Těšit se u nás můžete na různorodou práci ve fajn kolektivu, u které se nudit nebudete.

Co konkrétně budete dělat?

  • Řešit provozní záležitosti spojené s kancelářským provozem (organizace dodavatelů, řešení závad, vybavení prostor, správa přístupového systému…).
  • Organizovat tuzemské a zahraniční pracovní cesty (objednání letenek, jízdenek, ubytování, rezervace dopravních prostředků, sjednávání cestovního pojištění, víz apod.).
  • Spravovat vozový park společnosti.
  • Řešit operativní úkoly.

Požadavky

  • SŠ vzdělání, ideálně obchodního nebo ekonomického směru.
  • Alespoň základní znalost ekonomických procesů firmy.
  • Dobrá znalost práce na PC a MS Office (Excel).
  • Výborná znalost ČJ, základní znalost AJ.
  • Řidičský průkaz skupiny B výhodou.
  • Ochota učit se nové věci, velmi dobré komunikační a organizační dovednosti, proaktivní přístup k práci, pečlivost a spolehlivost.

Co u nás najdete?

  • Zajímavou, odpovědnou a kreativní práci v zázemí stabilní, úspěšné a rozvíjející se společnosti.
  • Firemní benefity (5 týdnů dovolené, stravenky, příspěvek na penzijní připojištění, sportovní akce, vzdělávání, pružná pracovní doba, občerstvení na pracovišti).
  • Moderní pracovní prostředí (The Blox) a přátelská firemní kultura.
  • Pracovní poměr na dobu určitou s možností následného prodloužení.

$ads={2}


 

.

Post a Comment

Previous Post Next Post

Sponsored Ads

نموذج الاتصال