$ads={1}
Do našeho právního a administrativního oddělení hledáme novou kolegyni či nového kolegu, která/ý bude mít na starost provozní záležitosti, služební cesty a vozový park. Těšit se u nás můžete na různorodou práci ve fajn kolektivu, u které se nudit nebudete.
Co konkrétně budete dělat?
- Řešit provozní záležitosti spojené s kancelářským provozem (organizace dodavatelů, řešení závad, vybavení prostor, správa přístupového systému…).
- Organizovat tuzemské a zahraniční pracovní cesty (objednání letenek, jízdenek, ubytování, rezervace dopravních prostředků, sjednávání cestovního pojištění, víz apod.).
- Spravovat vozový park společnosti.
- Řešit operativní úkoly.
Požadavky
- SŠ vzdělání, ideálně obchodního nebo ekonomického směru.
- Alespoň základní znalost ekonomických procesů firmy.
- Dobrá znalost práce na PC a MS Office (Excel).
- Výborná znalost ČJ, základní znalost AJ.
- Řidičský průkaz skupiny B výhodou.
- Ochota učit se nové věci, velmi dobré komunikační a organizační dovednosti, proaktivní přístup k práci, pečlivost a spolehlivost.
Co u nás najdete?
- Zajímavou, odpovědnou a kreativní práci v zázemí stabilní, úspěšné a rozvíjející se společnosti.
- Firemní benefity (5 týdnů dovolené, stravenky, příspěvek na penzijní připojištění, sportovní akce, vzdělávání, pružná pracovní doba, občerstvení na pracovišti).
- Moderní pracovní prostředí (The Blox) a přátelská firemní kultura.
- Pracovní poměr na dobu určitou s možností následného prodloužení.